äntligen så ringde hon

okej jag  har ju vart  typ osams med visa av mina förra kompisar med de kommer tbx hipp som happ och i dag  rigde en av de närmaste paris dom jag saknat en hel del. så hon ringde i dag  och frågade  hur jag mådde och  hon ville  ses å snacka om allt vilket behövs såå  vi kanske  ska ses senare i kväll.

i går  så va jag i tanto en sväng  för att  söga he till en kompis  till mig så jag tog e öl med henne och sen drog vidare till fruängen, där va de ju inte på party men va fan de va mys en då. sen åkte jag till slussen och träffade freja och hennes kompisar trevligt trevligt så vi åkte em till henne och snackade skit och vi somnade typ kl 6 i morse tror jag. så i dag e jag lite seg kan man säga hahah

glömde kameran hemma så fins inte några foxy bilder


xoxo iceblond baby

Kommentarer
Postat av: pt

tja snygging

din blogg är fett kul :)

undrar bara, vart har du köpt den svarta snygga flätade remmen du har i håret? asball!

2009-04-13 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback